4.2. nodrošina
agrīnu speciālo vajadzību diagnostiku pirmsskolas vecuma bērniem neatkarīgi
no izglītības ieguves vietas atbilstoši tās speciālās izglītības iestādes
specializācijai, kura pretendē uz centra statusu; |
|
|
|
Izmantotie
speciālo vajadzības agrīnas diagnostikas instrumenti |
Izglītojamo
skaits (kopumā), kuriem nodrošināta agrīna diagnostika |
Novadi/pilsētas,
no kurām bērni ir saņēmuši agrīno diagnostiku |
Papildus
informācija/secinājumi tālākai darbībai |
|
|
|
Logopēdiskā
novērtēšana, Miofunkcionālās terapijas izvērtēšana |
1 |
Rīga |
Konsultācija
par iekļaušanu pii un sadarbības veicināšanu ar pedagogiem. |
|
Logopēdiskā
novērtēšana, Miofunkcionālās terapijas izvērtēšana |
1 |
Rīga |
Konsultācija
par AAK |
|
Logopēdiskā
novērtēšana, Miofunkcionālās terapijas izvērtēšana |
1 |
Rīga |
Ieteikts
apmeklēt logopēda vai audiologopēda nodarbības valodas attīstībai. |
|
Logopēdiskā
novērtēšana, Miofunkcionālās terapijas izvērtēšana |
1 |
Rīga |
Izstrādāts
tālākais darbības plāns, veikta izvērtēšana un sniegtas rekomendācijas. |
|
Logopēdiskā
novērtēšana, Miofunkcionālās terapijas izvērtēšana |
1 |
Rīga |
Izstrādāts
tālākais darbības plāns, veikta izvērtēšana un sniegtas rekomendācijas. |
|
Pedagoģiskā
novērtēšana, izmantojot MFAD metodi. |
1 |
Ogres
novads |
Rekomendācijas
lielās un mazās motorikas attīstībai. |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|