4.3. mācību gadā nodrošina individuālu metodisku un pedagoģisku palīdzību ne mazāk kā 50 plānošanas
reģiona teritorijā esošo citu izglītības iestāžu pedagogiem jautājumos par
atbalsta pasākumu piemērošanu, individuālā izglītības programmas apguves
plāna izstrādi un mācību sasniegumu dinamikas izvērtējumu izglītojamam ar
speciālām vajadzībām |
Individualizētas metodiskās un pedagoģiskās palīdzības saņēmēju
skaits (kopumā) |
Pedagogu
pārstāvētās izglītības iestādes (ieraksti veicami atsevišķi par katru individuāli konsultēto
pedagogu, norādot konsultācijas saturisko aspektu) |
Metodiskās
un pedagoģiskās palīdzības nodrošināšanas aspekti (norādīt atbalsta saņēmēju
skaitu): |
Papildus
informācija/secinājumi tālākai darbībai |
jautājumi par atbalsta pasākumu piemērošanu |
individuālā
izglītības programmas apguves plāna izstrāde |
mācību
sasniegumu dinamikas izvērtējums |
cits
variants |
1 |
Rīgas
Mākslas un mediju tehnikums |
1 |
|
|
|
Konsultācija
par disleksiju un atbalsta pasākumiem. |
4 |
Strazdumuižas
vidusskola - attīstības centrs |
4 |
|
|
4 |
Tobii
acu skata navigatora un programmas TD Snap apgūšana. Interneta vietņu
izvēlēšanās, kuras nepieciešamas komunikācijas pamatprasmju
attīstīšanai. |
2 |
Rīgas
1. Valsts ģimnāzija |
|
|
|
2 |
Atbalsts
pasākumu piemērošana bērniem ar garīgas veselības traucējumiem. |
2 |
Torņakalna
Psiholoģiskās palīdzības dienests |
|
|
|
2 |
Metodiskais
atbalsts. Adaptivitātes spēju izvērtēšana un analīze. |
2 |
Ķekavas
vidusskola |
2 |
|
|
|
Atbalsta
pasākumu nodrošināšana bērniem ar uzvedības traucējumiem. |
2 |
Rīgas
31.vidusskola |
2 |
|
|
2 |
Skolēnu
individuālie izglītības programmas apguves plāni, to izstrāde, pielāgojumi. |
2 |
2 |
Torņakalna
Psiholoģiskās palīdzības dienests |
|
|
|
2 |
Minhenes
testa interpretācija, rezultātu apkopojums, analīze. |
2 |
2 |
Carnikavas pamatskola |
|
|
|
2 |
Ieskats
uzvedības analīzes pamatprincipos caur gadījumu analīzi |
2 |
2 |
Torņkalna Privātā
vidusskola |
|
|
|
2 |
Ieskats
uzvedības analīzes pamatprincipos caur gadījumu analīzi |
2 |
2 |
Ādažu PII
"Strautiņš" |
|
|
|
2 |
Ieskats
uzvedības analīzes pamatprincipos caur gadījumu analīzi |
4 |
4 |
Jūrmalas PII
"Taurenītis" |
|
|
|
4 |
Ieskats
uzvedības analīzes pamatprincipos caur gadījumu analīzi |
1 |
1 |
Rīgas Franču licejs |
|
1 |
|
1 |
Informācijas
atspoguļošana Individuālajā izglītības programmas plānā. Atbalsta sniegšana
un mācību procesa organizēšana izglītojamiem ar garīgās veselības
traucējumiem. |
1 |
1 |
Jūrmalas PII
"Taurenītis" |
1 |
|
|
|
Atbalsta pasākumu
nodrošināšana pirmsskolā. |
1 |
1 |
Rankas pamatskola |
|
1 |
|
1 |
Informācijas
atspoguļošana Individuālajā izglītības programmas plānā. Atbalsta sniegšana
un mācību procesa organizēšana izglītojamiem ar garīgās veselības
traucējumiem. |
1 |
1 |
Jelgavas Valsts ģimnāzija |
|
1 |
|
1 |
Informācijas
atspoguļošana Individuālajā izglītības programmas plānā. Atbalsta sniegšana
un mācību procesa organizēšana izglītojamiem ar garīgās veselības
traucējumiem. |
2 |
2 |
Jelgavas Centra pamatskola |
|
1 |
|
2 |
Informācijas
atspoguļošana Individuālajā izglītības programmas plānā. Atbalsta sniegšana
un mācību procesa organizēšana izglītojamiem ar garīgās veselības
traucējumiem. |
1 |
1 |
Ādažu PII
"Strautiņš" |
1 |
|
|
|
Atbalsta
pasākumu nodrošināšana pirmsskolā. |
1 |
1 |
Carnikavas pamatskola |
1 |
|
|
|
Konsultācija par darbu ar
AST bērniem |
4 |
4 |
Rīgas PII "Liepiņas'' |
1 |
1 |
1 |
1 |
Atbalsta
sniegšana un mācību darba organizēšana izglītojamam ar uzvedības grūtībām.
Individuālā izglītības programmas plāna satādīšanas pamatprincipi |
4 |
4 |
Mazsalacas PII ''Dārziņš'' |
1 |
1 |
1 |
1 |
Atbalsta
sniegšana un mācību darba organizēšana izglītojamam ar uzvedības grūtībām.
Individuālā izglītības programmas plāna satādīšanas pamatprincipi |
1 |
1 |
Mazsalacas Vidusskola |
1 |
|
|
|
Atbalsta
pasakumu nodrošināsana izglītojamam ar mācīšanas grūtībām |
1 |
1 |
Ropažu nov. PPII ''Draugi'' |
1 |
|
|
1 |
Atbalsta
pasakumu nodrošināsana izglītojamam ar mācīšanas grūtībām |
1 |
1 |
Rīgas Lietuviešu vidusskola |
1 |
1 |
|
|
Konsultācija
par darbu ar izglītojamiem, kuriem ir autiskā spektra traucējumi, jaukti
attīstības traucējumi, garīgās veselības traucējumi. |
1 |
1 |
Rīgas 72.vidusskola |
1 |
|
|
1 |
Pielāgojumi
un atbalsts ikdienas mācību procesā izglītojamiem ar autiskā spektra
traucējumiem un garīgās attīstības traucējumiem. |
2 |
2 |
Zaķumuižas pamatskola |
2 |
|
|
|
Atbalsts
pasākumu piemērošana bērniem ar garīgas veselības traucējumiem. |
3 |
3 |
Zaķumuižas pamatskola |
|
|
|
3 |
Diferenciācija
un individualizācija. Mācību satura pielāgojumi bērniem ar speciālām
vajadzībām. |
1 |
1 |
Ropažu vidusskola |
|
1 |
1 |
|
Agrīna
diagnosticēšana, atbalsta pasākumi, sadarbība ar vecākiem. |
1 |
1 |
Tīnūžu sākumskola |
|
|
|
1 |
Uzvedības
grītības. Ieteicamās stratēģijas to pārvarēšanai. |
1 |
1 |
Tīnūžu sākumskola |
|
|
|
1 |
Bērna
ar AST motivēšanas sistēmas veidošana. |
2 |
2 |
Rīgas Stradiņa
Universitāte |
2 |
2 |
|
2 |
Ergoterapeita
darbs skolas vidē |
1 |
1 |
Lielvārdes pamatskola |
1 |
|
|
|
Atbalsts
pasākumu piemērošana bērniem ar garīgas veselības traucējumiem. |
1 |
1 |
Spāres pamatskola |
|
|
|
1 |
Alternatīvās
komunikācijas izmantošana |
1 |
1 |
Poļu vidusskola |
|
1 |
|
1 |
Informācijas
atspoguļošana Individuālajā izglītības programmas plānā. Atbalsta sniegšana
un mācību procesa organizēšana izglītojamiem ar garīgās veselības
traucējumiem. |
1 |
1 |
Mežciema pamatskola |
|
|
|
1 |
Atbalsts
pasākumu piemērošana bērniem ar garīgas veselības traucējumiem. |
2 |
2 |
Rīgas Valsts Tehnikums |
2 |
|
|
2 |
Jauniešu
ar autiskā spektra traucējumiem atbalsta pasākumi izglītības procesā. |
61 |
48 |
|
25 |
11 |
3 |
43 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|