4.4. mācību gadā
izstrādā ne mazāk kā divus mācību vai metodiskos atbalsta materiālus, lai
veicinātu izglītojamo ar speciālām vajadzībām integrēšanu izglītības apguves
procesā, un publisko tos speciālās izglītības iestādes tīmekļvietnē vai citos
publiski pieejamos informācijas nesējos |
Mācību/ metodiskā atbalsta materiāla nosaukums |
Autors |
Apjoms
lp. |
Mērķgrupa
(ja izglītojamie, tad norādīt vecumposmu vai klasi) |
Publiskošanas
vietne/ saite uz publiskoto informāciju |
Datums,
no kura mācību/ metodiskā atbalsta materiāli pieejami publiskajā vietnē |
Papildus
informācija par mācību/ metodiskā atbalsta materiāla formu, izmantošanas
mērķi |
Mācību metodiskais materiāls Velcro grāmata
"IEPAZĪSTI BURTUS" |
Ina Gruzdiņa |
49 |
Sākumskolas
izglītojamie ar smagiem garīgās
attīstības traucējumiem, vairākiem smagiem attīstības traucējumiem, vai
autiskā spektra traucējumiem |
https://www.r5sips.lv/ac_met-mat.htm |
23.05.2023. |
Mācību
metodiskais materiāls veidots grāmatas formātā ar ielaminētām lapām un
uzdevumi, aktivitātes ar burtiem nodrošinātas ar velcro materiāla palīdzību.
Izmantošanas mērķi - palīdzēt bērniem iepazīt, apgūt burtu/skaņu pasauli,
sasaistīt burta attēlu ar tā skaņu, rosināt attīstīt globālo lasītprasmi un
veicināt sīkās motorikas attīstību. |
Planšetdatora lietotņu izmantošana valodas attīstības
veicināšanā bērniem ar īpašām vajadzībām |
Anete Bromulte |
10 |
Izglītojamie ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem,
vairākiem smagiem attīstības traucējumiem, vai autiskā spektra traucējumiem |
https://www.r5sips.lv/ac_met-mat.htm |
23.05.2023. |
Materiāla
mērķis ir izglītot pedagogus par planšetdatoru un to lietotņu
izmantošanu bērnu ar īpašām vajadzībām
valodas attīstībā. Materiālā ir
pieejams - ieskats valodas attīstībā; kā lietotņu izmantošana
varētu veicināt valodas attītību; iekļauti padomi kā izvērtēt un piedāvāt
bērnam atbilstošāko lietotni un planšetdatoru. Apkopotas spēles un sniegti
piemēri kā to lietošanas laikā attīstīt valodu, kā arī skrīninga izvērtēšanas
tabula, kura palīdzēs pedagogiem vieglāk izvērtēt un pielāgot planšetdatora
lietošanu, katram skolēnam individuāli.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|