4.5. mācību gada laikā nodrošina individuālas konsultācijas ne mazāk kā 50 citu izglītības iestāžu
izglītojamiem ar speciālām vajadzībām vai viņu likumiskajiem pārstāvjiem
neatkarīgi no izglītojamo izglītības ieguves vietas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Izglītojamo vai viņu likumisko pārstāvju, kuriem
nodrošinātas individualizētas konsultācijas, |
Nodrošināto
individualizēto konsultāciju |
Papildus
informācija/ secinājumi tālākai darbībai |
|
pārstāvētais
novads/ pilsēta |
pārstāvētā
izglītības iestāde |
skaits |
veids |
skaits |
|
Jelgava |
Paula Bedrupa
pamatskola |
2 |
klātiene |
4 |
Skolēnam
nepieciešama AAK ierīces pielāgošana, lai skolā varētu iesaistīties
izglītības procesā. Nepieciešama regulāra kontrole un vecāku apmācība. |
|
Riga |
Tālmācības
pamatskola |
3 |
klātiene |
3 |
Lastītprasmes izvērtēšana. |
|
Ādaži |
Garkalnes
vispārizglītojošā un mākslas pamatskola |
2 |
klātiene |
2 |
Lastītprasmes izvērtēšana. |
|
Riga |
Rīgas
Strazdmuižas vidusskola-attīstības centrs |
2 |
klātiene |
2 |
Miofunkcionālo
traucējumu izvērtēšana un to ietekme uz runu. |
|
Riga |
Rīgas
Strazdmuižas vidusskola-attīstības centrs |
2 |
klātiene |
2 |
AAK ieviešana, tobii acu
skata ieviešana. |
|
Ādaži |
Garkalnes
vispārizglītojošā un mākslas pamatskola |
2 |
klātiene |
2 |
Lastītprasmes izvērtēšana. |
|
Riga |
Privātā vidusskola
"Innova" |
2 |
klātiene |
2 |
Lastītprasmes izvērtēšana. |
|
Ropažu nov. |
Garkalnes pamatskola |
2 |
klātiene |
3 |
Psihodiagnostiskās
izpētes slēdziens saistībā ar psihisko procesu darbības īpatnību un IQ
izvērtējumu, personības un emocionāla fona izvērtējums, adaptācijas spēju
noteikšana. |
|
Riga |
Rīgas Doma Kora
pamatskola |
2 |
klātiene |
2 |
Bērna
emocionāla rakstura problēmas, kas saistas ar skolas apmeklēšanu. |
|
Jūrmala |
Vaivaru pamatskola |
2 |
klātiene |
4 |
Psihodiagnostiskās
izpētes slēdziens saistībā ar psihisko procesu darbības īpatnību un IQ
izvērtējumu, personības un emocionāla fona izvērtējums. Slēdziena un
rekomendāciju sastādīšana, vecāku konsultēšana par bērna attīstību. |
|
Riga |
Rīgas 34.vidusskola |
2 |
klātiene |
2 |
Personības veidošanās un
identitāte. |
|
Ainaži |
Ainažu pamatskola |
2 |
klātiene |
4 |
Individuāli
psiholoģiska izpēte. Kognitīvo prasmju izvērtēšana, adaptācijas spēju
noteikšana. Slēdziena un rekomendāciju sastādīšana, vecāku konsultēšana par
bērna attīstību. |
|
Riga |
Pļavnieku PII |
3 |
klātiene |
2 |
Bērnu
psihoemocionāla stāvokļa izvērtēšana sakarā ar attiecībām ģimenē. |
|
Riga |
Rīgas 31.vidusskola |
3 |
klātiene |
2 |
Mācību sasniegumi un bērna
emocionālais fons. |
|
Riga |
Vecmilgravis PII |
2 |
klātiene |
2 |
Bērnu
psihoemocionāla stāvokļa izvērtēšana sakarā ar attiecību problēmām PII. |
|
Riga |
Rīgas 45.vidusskola |
2 |
klātiene |
2 |
Bērna
psihoemocionāla stāvokļa izvērtēšana, uzvedības un emocionālās sfēras
īpatnību izpēte. Adaptācijas spēju noteikšana. |
|
Riga |
Rīgas PII
"Būsim" |
2 |
klātiene |
3 |
Valodas
attīstības izpēte, lasīšanas un rakstīšanas prasmju izvērtēšana. Konsultācija
par piemērotāko izglītības iestādes izvēli, uzsākot pirmo klasi. |
|
Riga |
Rīgas Valsts Klasiskā
ģimnāzija |
2 |
klātiene |
2 |
Bērna
emocionāla rakstura grūtības. |
|
Riga |
Rīgas 1.Tālmācības
vidusskola |
2 |
klātiene |
2 |
Konsultācija sakarā ar
emocionāla rakstura grūtībām. |
|
Riga |
Valdorfskola |
2 |
klātiene |
3 |
Kognitīvo
spēju izpēte, psihisko procesu darbības īpatnību un IQ izvērtējums,
personības un emocionāla fona raksturojums. Slēdziena un rekomendāciju
sastādīšana, vecāku konsultēšana par bērna attīstību. |
|
Riga |
Rīgas Herdera
vidusskola |
2 |
klātiene |
2 |
Individuāli
psiholoģiska izpēte. Kognitīvo prasmju izvērtēšana, mācīšanās un uzvedības
traucējumi. |
|
Riga |
Rīgas 9. vidusskola |
2 |
klātiene |
2 |
Individuāli
psiholoģiska izpēte. Kognitīvo prasmju izvērtēšana, mācīšanās iemaņu
traucējumi. |
|
Riga |
Rīgas 94.vidusskola |
2 |
klātiene |
2 |
Miofunkcionālo
traucējumu izvērtēšana, lasītprasmes izvērtēšana, vecāka izglītošana. |
|
Riga |
|
1 |
tiešsaiste |
2 |
Vecāka konsultācija par
disleksijas diagnozi un atbalsta pasākumiem. |
|
Ādaži |
Ādažu PII Strautiņš |
1 |
klātiene |
3 |
Konsultācija par bērna
uzvedības grūtībām izglītības iestādē |
|
Carnikava |
Carnikavas PII
Riekstiņš |
1 |
klātiene |
1 |
Par bērna adaptācijas
grūtībām, iekļaujoties jaunā izglītības iestādē |
|
Sigulda |
Siguldas PII Ābelīte |
1 |
tiešsaiste |
1 |
Par bērna uzvedības
problēmām izglītības iestādē |
|
Sigulda |
Siguldas PII Tornīši |
1 |
tiešsaiste |
1 |
Par bērna sadarbības
grūtībām ģimenē un izglītības iestādē |
|
Sigulda |
Siguldas PII Ābelīte |
1 |
tiešsaiste |
1 |
Par bērna uzvedības
problēmām izglītības iestādē |
|
Ādaži |
Ādažu PII Strautiņš |
2 |
klātiene |
2 |
Par
atbalsta pasākumiem izglītības procesā izglītojamajam ar autiskā spektra
traucējumiem |
|
Ādažu novads |
Kadagas PII Mežavēji |
1 |
klātiene |
1 |
Konsultācija
par izglītojamā uzvedības grūtībām un nepieciešamajiem atbalsta
pasākumiem |
|
Ropažu novads |
Ulbrokas PII
Pienenīte |
1 |
klātiene |
1 |
Konsultācija par mācīšanas
grūtībām un nepieciešamo atbalstu |
|
Kocēnu novads |
Ziemeļvidzemas
pamatskola |
3 |
tiešsaiste |
3 |
Individuālā izglītības
plāna sastādīšana |
|
Ropažu novads |
|
2 |
tiešsaiste |
2 |
Konsultācija par bērna
izglītības iespējām |
|
Liepāja |
Liepāja PII Pasaciņa |
2 |
tiešsaiste |
2 |
Par bērna sadarbības
grūtībām ģimenē un izglītības iestādē |
|
Nīca |
Nīcas vidusskola |
2 |
tiešsaiste |
2 |
Atbalsta pasākumu
nepieciešamība |
|
Jelgava |
Jelgavas 4.
sākumskola |
2 |
klātiene |
2 |
Konsultācija par skolēna uzvedības grūtībām |
|
|
|
Jelgava |
Jelgavas 4.
sākumskola |
2 |
klātiene |
2 |
Konsultācija par bērna uzvedības grūtībām ģimenē |
|
|
|
Mārupe |
Mārupes PII
"Saimīte" |
1 |
tiešsaiste |
3 |
Par bērna sadarbības grūtībām ģimenē un izglītības iestādē |
|
|
|
Ogres novads |
Ikšķiles vidusskola |
1 |
klātiene |
2 |
Konsultācija par skolēna uzvedības grūtībām |
|
|
|
Ogres novads |
Ikšķiles vidusskola |
1 |
klātiene |
2 |
Konsultācija par bērna uzvedības grūtībām ģimenē |
|
|
|
Riga |
Rīgas 1.Tālmācības
vidusskola |
2 |
klātiene |
1 |
Konsultācija
par adaptācijas un emocionāla rakstura grūtībām, iekļaujoties jaunā
izglītības iestādē. |
|
Riga |
Rīgas Šmēlinga
vidusskola |
2 |
klātiene |
1 |
Bērna
psihoemocionāla stāvokļa izvērtēšana, uzvedības un emocionālās sfēras
īpatnību izpēte. Adaptācijas spēju noteikšana. |
|
Riga |
Rīgas Šmēlinga
vidusskola |
2 |
klātiene |
1 |
Konsultācija sakarā ar
emocionāla rakstura grūtībām. |
|
Riga |
Rīgas Lietuviešu
vidusskola |
3 |
klātiene |
4 |
Personības veidošanās. |
|
Ogre |
PII Ābelīte |
1 |
klātiene |
1 |
Bērna ar AST dienas
kārtības un struktūras veidošana pii. |
|
Ogres novads |
Ķeguma vidusskola |
1 |
klātiene |
1 |
Konsultācija par
gatavošanos skolai |
|
Ogres novads |
Tīnūžu sākumskola |
1 |
tiešsaiste |
1 |
Konsultācija par vispārīgo attīstību. |
|
Ogres novads |
Tīnūžu sākumskola |
1 |
klātiene |
1 |
Konsultācija
par nepieciešam dokumentāciju, gatavojoties uz PMK. |
|
Ogres novads |
Taurupes PII
Taurenītis |
1 |
klātiene |
1 |
Konsultācija
par nepieciešam dokumentāciju, gatavojoties uz PMK. |
|
Ogres novads |
Tīnūžu sākumskola |
1 |
klātiene |
1 |
Konsultācija
par iespējamiem mācīšanās grūtību iemesliem. |
|
Ķekava |
PII
"Ieviņa" |
1 |
klātiene |
4 |
Par bērna adaptācijas
grūtībām, iekļaujoties izglītības
iestādē |
|
Ķekava |
PII
"Ieviņa" |
1 |
klātiene |
2 |
Konsultācija
par zēna uzvedības īpatnībām un atbalstu no ģimenes puses. |
|
Ogres novads |
PII
"Taurenītis" |
1 |
klātiene |
1 |
Bērna
akadēmiskās zināšanas un gatavība skolai. |
|
Ogre |
Ogres 1. vidusskola |
1 |
klātiene |
1 |
Konsultācija par lasītprasmes uzlabošanas stratēģijām. |
|
|
|
Ogre |
PII
"Ābelīte" |
1 |
klātiene |
1 |
Bērna ar AST dienas režīma izveida, sociālo prasmju attīstīšana |
|
|
|
Rīga |
Rīgas 1.Valsts
ģimnāzija |
1 |
klātiene |
1 |
Mākslas terapijas nodarbības |
|
|
Kopā |
96 |
|
112 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|